نوشته شده توسط : breketid

'غلامحسین شافعی' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: ممكن است تحریم در مقطعی تاثیراتی بر قیمت كار و تولید داشته باشد اما در عین حال راههایی برای مقابله با آن وجود دارد هر چند باید هزینه بالاتری را بپردازیم.

وی اظهار داشت: امروز صادركننده ما به دلیل تحریمها با مشكلاتی مواجه است از جمله آنكه نمی تواند ارز حاصل از فروش كالای خود را به داخل منتقل كند و واردكننده هم با مشكل خروج ارز مواجه است اما می توان با ایجاد مركزی برای مبادله ارز میان واردكننده و صادركننده این مشكل را مرتفع كرد تا به صورت پایاپای پولشان را با هم مبادله كنند.

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ایجاد مراكز مطمئنی برای مبادله این پول را میان واردكننده و صادركننده اقدامی دانست كه باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی از دیگر راهها برای مقابله با تحریمها را ایجاد نگرشی متفاوت در ارتباط با همسایگان به ویژه در حوزه اقتصادی دانست و گفت: تنها راه تنفس و ارتباط ما دو كشور امارات متحده عربی و تركیه نیست بلكه می توان با توجه به گستردگی مرزها راههای جدیدی را میان همسایگان خود باز كنیم.

شافعی با اشاره به وضعیت پر نوسان بازار ارز و طلا نیز گفت: در این شرایط هیچكس جز دلالان و واسطه ها سودی نمی برد.

وی اظهار داشت: برخی می گویند افزایش نرخ ارز موجب سود صادركننده و ضرر واردكننده می شود كه این در شرایطی است كه شكافها و تفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی عمیق نباشد.

2713/659



:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , سفر , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

مجری طرح برقی كردن خط آهن مسیر مشهد _ تهران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه با هدف كاهش زمان سیر قطارها و افزایش ظرفیت جا به جایی مسافر در مسیر 926 كیلومتری مشهد _ تهران اجرا می شود.

'نورالله بیراوند' افزود: با اجرای طرح زمان سیر قطارها در این مسیر از 12 تا 13 ساعت به شش ساعت كاهش می یابد.

وی گفت: گنجایش جا به جایی مسافر نیز در مرحله نخست اجرای طرح از 13 میلیون نفر به 20 میلیون و در مرحله دوم تا 50 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

او همچنین از افزایش سرعت قطارها به حدود 200 كیلومتر در ساعت خبر داد و اظهار داشت: این دو مرحله بر روی خط آهن موجود انجام می شود كه مرحله نخست متناسب با تقاضای موجود بوده اما مرحله دوم به تناسب افزایش تقاضا اجرایی می شود.

مجری طرح برقی كردن خط آهن مسیر مشهد _ تهران گفت: از جمله مشخصات ویژه این طرح ورود نوعی فناوری خاص و به روز در راه آهن می باشد كه بستر افزایش سرعت و تشكیل قطارهای سنگین را فراهم می كند تا بتوانیم ظرفیت حمل بار و مسافر را تا اهداف مورد نظر ارتقا دهیم.

وی از اجرای طرح به روش سرمایه گذاری bot(ساخت، بهره برداری و انتقال) خبر داد و بیان كرد: طرح توسط بخش خصوصی اجرا شده و بهره برداری و نگهداری از خط تا زمان استهلاك سرمایه توسط سرمایه گذار خواهد بود.

بیراوند ادامه داد: كل میزان سرمایه گذاری این طرح 41 هزار میلیارد ریال است كه در مرحله نخست بر اساس برآورد های انجام شده 25 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینكه امروز شاهد آغاز اجرای مرحله نخست یك این پروژه هستیم گفت: برقی كردن مسیر خط آهن مشهد_ تهران ظرف مدت دو سال انجام خواهد شد.

او افزود: پیش بینی شده كه ضمن استفاده از ناوگان موجود متناسب با سرعت 200 كیلومتر در ساعت قطارها و افزایش ظرفیت، از ناوگان جدیدی نیز استفاده شود.

مجری طرح برقی كردن خط آهن مسیر مشهد _ تهران گفت: از جمله الزامات این قرارداد تولید ناوگان ریلی مورد نیاز این پروژه در داخل كشور است.

2713/659



:: برچسب‌ها: آب , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'عباس رهی' روز چهارشنبه در ویژه برنامه آغاز ایام الله دهه فجر در استان سمنان در امامزاده یحیی ابن موسی (ع) افزود: رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در این سفر دو روزه به تمام شهرستانهای این استان سفر می كنند.

وی افزود: پروژه ها و برنامه های ویژه دهه فجر در استان سمنان توسط رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح می شود.

وی گفت: به میمنت ایام الله دهه فجر و بهار انقلاب اسلامی قریب 300 پروژه با اعتبار قریب چهار هزار میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رهی گفت: قرار بود سفر ریاست جمهوری به استان سمنان عصر امروز (چهارشنبه) آغاز شود كه بر اساس پیش بینی هواشناسی و نامساعد بودن شرایط جوی این سفر به تعویق افتاد.

در سه سفر هیات دولت به استان سمنان 100 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 700 مصوبه به استان سمنان اختصاص یافته بود.ك/2

611/599/608/506



:: برچسب‌ها: خیابان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

آیت الله'حسن ممدوحی'روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: تصمیمی كه جامعه مدرسین در عرصه انتخابات مجلس نهم اتخاذ می كند تحت تاثیر هیچ گروه و تشكلی نخواهد بود.

وی افزود:ما رای خود را در باره كاندیدا اعلام می كنیم و كاری نداریم كه مورد تایید یا رضایت تشكل خاصی باشد یا نباشد.

ممدوحی اضافه كرد:ممكن است برخی تشكل ها پیشنهادهایی داشته باشند ولی ما كاملا مستقل عمل می كنیم و هیچ كاری با كسی نداریم.

/ /7401 / 556



:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز چهارشنبه با حضور در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیم لایحه بودجه مجلس

شورای اسلامی، ویژگی های لایحه بودجه سال آتی را تشریح كرد:

رقم كل بودجه سال 90، پنج میلیون و 83 هزار و 938 میلیارد و 729 میلیون ریال بود.

رییس جمهوری با بیان اینكه بودجه سال آتی از دو بخش تشكیل شده است'، تصریح كرد:بودجه شركت های دولتی كه بسیاری از آنها عملكرد مستقل دارند ،نزدیك به 400 هزار میلیارد تومان می باشد و نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

احمدی نژاد خاطرنشان كرد: بودجه عمومی دولت كه برنامه ریزی آن با دولت است نسبت به سال قبل 5.6 درصد كاهش را نشان می دهد.

احمدی نژاد افزود: دولت عزم خود را جزم كرده كه با اصلاح ساختارها در تمام بخش ها و با اتكا به قدرت مردم و هماهنگی بین همه قوا ان شاء الله به سمت اهداف سند چشم انداز، اهداف قانون برنامه و رفع تبیعض و بی عدالتی در همه عرصه ها با سرعت هرچه بیشتر حركت كند.

سیام.1336



:: برچسب‌ها: حیوانات , کلیسا , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'الهام شیرزاد ' نایب رییس فدراسیون اسكواش گفت: از كشورهای زیادی برای حضور در این رقابتها دعوت شد كه به دلایلی نتوانستند در این رقابتها شركت كنند و تنها كشور پاكستان به این دعوت پاسخ مثبت داد .

وی گفت: به همین دلیل قرار است این مسابقات به صورت چهارجانبه بین تیم های ملی الف و ب زنان و تیم اسكواش زنان كیش و تیم ملی زنان پاكستان برگزار شود.

نایب رییس فدراسیون اسكواش ادامه داد: طی سال 90 با حضور مربی خارجی برای تیم ملی، اردوها به صورت پیوسته برگزار شده است و اگر چه زنان و دختران ایرانی به دلیل شاغل بودن یا اشتغال به تحصیل وقت كمی دارند اما خوشبختانه به صورت مرتب در تمرینات شركت كرده و با تمام توان خود تمرین كرده اند.

شیرزاد گفت: در حال حاضر تیم ملی الف و ب زنان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و پس از رقابتهای انتخابی تیم ملی كه اول بهمن ماه در تهران برگزار شد تیم ملی اسكواش ایران به همراه تیم ملی پاكستان به شكل مشترك اردو برگزار كردند.

وی اظهار امیدواری كرد كه تیم ملی بتواند مقابل تیم های اسكواش كیش و پاكستان بازیهای خوبی ارایه كند.

شیرزاد افزود: در جریان اردوی مشترك متوجه شدیم كه فاصله بازیكنان ما با بازیكنان پاكستانی به عنوان یكی از تیم های مطرح این رشته در جهان چندان زیاد نیست و امیدواریم بتوانند این مساله را با اعتماد به نفس بالایی كه در آنان سراغ دارم اثبات كنند.

وی در پایان با اشاره به رشد چشمگیر اسكواش زنان طی سال 90 گفت: مهم ترین برنامه فدراسیون در سال 91 در حوزه زنان بررسی وضعیت این رشته در استانها است تا ضمن شناسایی كمبودها ، گامهای موثری در جهت توسعه این رشته در سراسر كشور برداریم .

1828**1553



:: برچسب‌ها: بچه ها , تایلند , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'مریم مجتهدزاده 'روز چهارشنبه در نخستین همایش بین المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی در تهران افزود: در جهان امروز، زنان از جایگاه اصلی و شایسته خود كه در پیام همه ادیان الهی، سیره و منش انسانی و آسمانی به روشنی تبیین شده است، فاصله زیادی دارند.

وی اظهار داشت: نگرش مبتنی بر افراط یا تفریط و همچنین رویكرد ناقص به هویت زنان، همچنان تبعات سنگینی برای زنان و كل جامعه جهانی همراه دارد.

مشاوررییس جمهوری در مورد برگزاری نخستین همایش بین المللی ادیان آسمانی در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران سال گذشته میزبان سومین اجلاس وزرای امور زنان سازمان همكاری های اسلامی بود .

مجتهد زاده تصریح كرد این اجلاس بیانگر اراده جمعی اعضای سازمان همكاری های اسلامی برای اجرای مناسب برنامه ها و سیاست های مربوط به زنان و تثبیت جایگاه آنان در روند تصیم گیری های این سازمان است.

وی، تدوین برنامه عمل پیشرفت زنان و تصویب اعلامیه تهران را به منظور برگزاری همایش همایش ادیان آسمانی از نتایج این اجلاس عنوان كرد.

رییس سومین اجلاس وزرای امور زنان سازمان همكاری های اسلامی با یادآوری استقبال وزیران امور خارجه كشورهای عضو سازمان همكاری های اسلامی در اجلاس اخیر قزاقستان از اعلامیه تهران افزود: تاكید و حمایت آنها در اجرایی كردن مفاد اعلامیه سومین اجلاس زنان، نشان دهنده تلاش همه جانبه برای تعالی وضعیت زنان در كشورهای اسلامی است.

مجتهدزاده اظهار داشت: در این راستا، دبیرخانه ایرانی سومین اجلاس وزرای امور زنان كشورهای سازمان همكاری های اسلامی ( OIC) به منظور اجرایی كردن بند 28اعلامیه تهران مصوب 30آذر 1389در جمهوری اسلامی ایران، نخستین همایش بانوان برگزیده ادیان آسمانی را با هدف تبیین الگوی تكامل فردی نقش خانوادگی و حضور اجتماعی بانوان برگزیده ادیان آسمانی برگزار می كند.

وی ادامه داد انتظار می رود این همایش با همكاری و مشاركت همه اعضای سازمان همكاری های اسلامی، اندیشمندان و متفكران حاضر در این نشست، شاهد مباحثی ارزشمند به منظور معرفی زلال وجود الگوهای آسمانی به جهان تشنه امروز باشد.

مجتهدزاده تاكید كرد: تلاش می كنیم پیام قاطع و روشنی را برای زنان در همه كشورهای عضو سازمان همكاری های اسلامی ارسال كنیم چرا كه تكیه برفطرت الهی و اقتدای جمعی به الگوهای آسمانی یگانه راه بشر امروز است.

اجتمام**9188*9134



:: برچسب‌ها: حیوانات , هالووین , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان است

رهبران اهل سنت ایران به "اظهارات نسنجیده و تفرقه افکنانه" یکی از مسئولان امنیتی استان سیستان و بلوچستان اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، در روز شنبه ۸ بهمن جلسه ای با عنوان "بصیرت و روشنگری" از سوی فرمانداری خاش در این شهر برگزار می شود.

بنا به این گزارش، یکی از مسئولان امنیتی استان "اتهامات و افترائات بی اساس" را به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان و سایر چهره های مذهبی مسلمانان سنی نسبت می دهد.

این مقام که کارشناس اطلاعات معرفی شده، فیلمی از آنچه اعترافات یک طلبه افغان مسجد و حوزه علمیه مکی اهل سنت زاهدان خوانده، پخش می کند.

در این فیلم، این طلبه بازداشتی می گوید در این مسجد مسائل تفرقه برانگیز میان شیعه و سنی ترویج داده می شود.

مدیریت مسجد مکی زاهدان بر عهده مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی است.

سپس معاون اداره اطلاعات خاش سخنرانی می کند و مدیران مسجد مکی را به ترویج وهابیت متهم می کند.

این سخنان خشم "ریش سفیدان، معتمدان و حاضران جلسه" را برمی انگیزد.

در ادامه این جلسه، مولانا محمد عثمان، مدیر حوزه علمیه مدینه العلوم خاش، در انتقاد از سخنان این مسئولان اطلاعاتی می گوید: "ما فکر می کردیم در چنین شرایط سختی که کشور مورد هجوم دشمنان مختلف و تحریم های کمرشکن قرار گرفته است، صحبت درباره مقابله با این بحرانهاست نه حرفهای فردی که هویت وی هنوز مجهول است و جعل در اسناد دولتی نموده، تعجب می کنم چطور ادعا و حرفهایش پذیرفته شده و مورد استناد قرار می گیرد."

بنا به این گزارش، سپس معاون اداره اطلاعات خاش می گوید: "چرا افراد اجنبی و بیگانه را داخل حوزه ها راه می دهید که چنین جوی را به وجود می آورند؟"

این بار مولوی محمد گل، امام جمعه اهل سنت خاش با اعتراض جواب می دهد: " نظام جمهوری اسلامی ایران این مهاجران را با خانواده هایشان در ایران پناه داده است، ما هم نمی توانیم تا زمانی که پدران و مادران آنها در ایران زندگی می کنند، قرآن را از جلوی فرزندانشان برداریم و آنها را از درس قرآن محروم سازیم."

پایگاه سنی آنلاین گزارش می دهد که مولوی عبدالحمید در واکنش به این ماجرا گفته است: "متاسفانه گروهی افراطی و تندرو که تسویه حسابهای شخصی دارند، در دستگاه های امنیتی نفوذ دارند. همین افراد هستند که از کاه، کوه می سازند و گزارشهای غلط و بی اساس را به مقامهای بالا از جمله دادگاه ویژه روحانیت می رسانند که در نتیجه آن همواره علمای اهل سنت به این دادگاه احضار می شوند."

هنوز رسانه های حکومتی ایران درباره این رویداد گزارش نداده اند.



:: برچسب‌ها: روز , فلوریدا , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این حكم بر برنامه ریزی برای رشد و تعالی دانش آموزان در عرصه های دینی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی در راستای سند تحول بنیادین و بسترسازی برای حضور فعال دانش آموزان در تشكل های رسمی و قانونی تاكید شده است.

حاجی بابایی در این حكم آورده است: تبیین معارف اسلامی دانش آموزان، رشد فضایل اخلاقی دانش آموزان، پرورش و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان، نهادینه سازی فرهنگ ولایت مداری و روحیه جهادی، توسعه اردوگاه ها و اماكن تربیتی و افزایش آگاهی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم از جمله مواردی است كه معاون پرورشی باید به آن اهتمام ورزد.

وی در بخش دیگری از این حكم، تعمیق تربیت دینی و گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت و حجاب و گسترش كمی و كیفی مدارس قرآنی و تحقیق و بررسی منابع اصیل معارف اسلامی و علوم انسانی و تربیتی با همكاری حوزه های علمیه و مراكز علمی و دانشگاهی را از اهم برنامه های معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برشمرده است.

همچنین از دیگر مواردی كه وزیر آموزش و پرورش در حكم معاونت پرورشی مورد توجه قرار داده است، می توان به توسعه و تجهیز كتابخانه های مدارس و گسترش روحیه پژوهش و تحقیق و تقویت شایستگی های حرفه ای و اعتقادی مدیران و معلمان و فراهم آوردن سازوكارهای اجرایی برای مشاركت فعال و موثر در برنامه های تربیتی مدارس اشاره كرد.

حسین هژبری پیش از این ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور را برعهده داشت.

اجتمام ** 1788 **1569**



:: برچسب‌ها: پارک , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid
راهب تبتی در سیچوان

سیچوان که هم مرز با تبت است، جمعیت زیادی از تبتی ها را در خود جای داده است

یک مقام ارشد چینی دستور تشدید تدابیر امنیتی در اطراف صومعه های بودائیان تبت را داده است.

چی ژالا، دبیر حزب کمونیست شعبه لهاسا همچنین به منظور جلوگیری از بروز ناآرامی، حضور نیروهای امنیتی در راه های اصلی منطقه را افزایش داده است.

این مقام چینی به روحانیون تبت گفته که اگر مشکلی ایجاد شود، آنها را اخراج خواهد کرد.

دبیرکل حزب کمونیست لهاسا همچنین هشدار داده است که با افرادی در فعالیت های "جدایی طلبانه، ویرانگر و جنایی" درگیر شوند، برخورد خواهد شد.

تبت

  • چین، تبت را همواره بخشی از خاک خود دانسته است
  • پیش از قرن ۲۰ میلادی، تبت برای مدتی طولانی خودمختاری داشت
  • در سال ۱۹۵۰ چین برای تثبیت حاکمیت خود بر تبت به این سرزمین حمله نظامی کرد
  • مخالفت با حاکمیت چینی ها منجر به بروز قیام خونین سال ۱۹۵۹ شد
  • در پی سرکوب این قیام، دالایی لاما، رهبر روحانی تبت به هند گریخت
  • دالایی لاما اکنون "راه میانه" را پیشنهاد می کند و تنها خواهان خودمختاری، و نه استقلال این سرزمین است

هفته پیش سه تظاهرات عمده در مناطق تبت نشین تحت حاکمیت چین در حوالی استان سیچوان روی داد.

سیچوان که هم مرز با تبت است، محل سکونت تعداد قابل توجهی از تبتی ها و یکی از مراکز بروز تنش میان راهبان بودایی و مقامات چینی بوده است.

مقامات چینی تایید کرده اند که در جریان اعتراضات سیچوان، دو تظاهرکننده کشته شدند.

فعالان تبتی می گویند پلیس به روی جمعیت تظاهرکننده آتش گشود که در نتیجه آن، چند نفر کشته و تعدادی هم زخمی شدند.

اخیر تنش در این منطقه بالا گرفته و ایالات متحده هم نسبت به بروز خشونت در تبت ابراز نگرانی جدی کرده است.

خودسوزی، تازه ترین روش راهبان بودایی تبت برای اعتراض به سیاست های دولت چین در تبت به شمار می رود.

دالایی لاما، رهبر روحانی تبت و از مخالفان سیاست کنونی چین در این سرزمین، شرایط ناامید کننده و سرکوب تبتی ها توسط حکومت چین را عامل موج اخیر خودسوزی‌ها خوانده است.

دولت جمهوری خلق چین سرزمین تبت را همواره بخشی از خاک این کشور دانسته، هر چند پیش از قرن بیستم، تبت مدتی طولانی خودمختار بود و بسیاری از اهالی تبت هم خود را به دالایی لاما، رهبر معنوی در تبعید تبت وفادار می دانند.

در سال ۱۹۵۶، مردم تبت علیه آنچه که فشار دولت چین بر دولت محلی خود می دانستند قیام کردند که تا سال ۱۹۵۹ و سرکوب خشونت آمیز این قیام به دست ارتش سرخ چین، ادامه داشت.

پس از سرکوب این قیام، دالایی لاما همراه با جمعی از رهبران تبتی این سرزمین را ترک کرد و در هند دولت در تبعید تبت را تشکیل داد.



:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()