نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در دیداری دوستانه با پاری سن ژرمن روبه‌رو شد که در وقت‌های عادی به تساوی 2 بر 2 رسید ولی بارسا در ضربه‌های پنالتی توانست 4 بر یک پیروز شود.



:: برچسب‌ها: درختان , اسکاتلند , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه بعد از اظهارات رئیس سازمان محیط زیست در مورد پدیده ریز‌گردها طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: منشاء و ریشه پدیده ریز‌گردها در کشورهای همسایه مثل عراق، سعودی و اردن است.



:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمدجواد محمدی زاده' در جلسه علنی روز یكشنبه مجلس از وضعیت زیست محطی كشور بویژه درمورد گردو غبار و ریزگردها به نمایندگان گزارش داد.

وی اظهارداشت: 35 درصد خشكی زمین ، 17 درصد جمعیت دنیا را در خود جای داده است كه همه این مناطق با پدیده های زیست محیطی مواجه هستند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: منطقه خاورمیانه به دلیل اكولوژیكی و كمی باران، تغییرات اقلیم و آب و هوا، تغییر كاربری ها، نامناسب بون مدیریت منابع آب و توسعه لجام گسیخته خارج از توان بازسازی طبیعت، بیشتر با این مشكل روبرو است.

محمدی زاده با بیان این كه در23 استان كشور امروز مشكل ریزگردها را شاهد هستیم، افزود: متوسط بارندگی در كشور 248 میلیمتر است و امسال كه جزو سال های خوب بارش بود تنها 15 استان در حد طبیعی بارندگی داشته اند.

وی همچنین درمورد وضعیت دریاچه ارومیه تصریح كرد: در 40 ساله دوره بارش متوسط، بارندگی به این دریاچه 60 میلیمتر بوده است و مدیریت ناصحیح منابع آب منجر به خشكسالی این دریاچه شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: كشوری همانند تركیه بر روی رودخانه بالادست خود 180 سد احداث كرده است كه آورد آب در رودخانه فرات و دجله بسیار كاهش یافته و در سوریه مشكل به وجود آمده و كانون های تولید ریزگرد نیز به وجود آمده است.

محمدی زاده تاكید كرد كه البته همین اشتباه را هم در داخل كشور به نوع دیگری مواجه شدیم و در حوزه آبریز ارومیه 24 سد احداث شد كه 19 رودخانه ای آب را به دریاچه ارومیه می ریخت این آب وارد نمی شود.

وی با بیان این كه امروز یكی از ضرورت ها تجدیدنظر در برخی سدهای كشور است، گفت: دولت تصمیم گرفت سه سد مطالعه شده خود در حوزه آبخیز ارومیه را منتفی كند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درمورد بخش تالاب ها نیز اظهارداشت: تالاب های زیادی در كشور و بیرون كشور ازجمله عراق دارای حق آبه هستند و دریاچه ارومیه كه روزی پنج هزار و 700 كیلومتر وسعت داشت امروز به دلیل نرسیدن آب به دو هزار و 700 كیلومتر كاهش یافته است.

محمدی زاده ادامه داد: مصارف باید مدیریت شود و هیچ كس مخالف حل این مشكل نیست ولی نبود تعادل و توسعه چنین مشكلی را به وجود آورده كه از 50 سال پیش تا كنون ادامه داشته است.

وی همچنین گفت: دولت سال گذشته 264 میلیارد تومان برای اصلاح روش های دریاچه ارومیه بودجه پرداخت كرد.

معاون رییس جمهوری تصریح كرد: مدیریت منابع از مصرف را باید برای ایجاد تعادل جدا كرد و برای این منظور باید ایرادهای ساختاری را برطرف كنیم.

محمدی زاده همچنین در مورد اقدامات انجام شده برای بیابان زدایی گفت: برای این منظور برای داخل كشور طرحی تهیه شده كه به مراجع مختلف ارسال شده است و 14 دستگاهی كه وظیفه دارند اگر منابع آنها تامین نشود، نمی توانند اقدامی موثر داشته باشند.

وی یادآور شد: كارنامه ایران در مقابله با بیابان زدایی درخشان ترین بعد از كشور چین است، برای 6 میلیون هكتار اراضی باید چاره اندیشی كرد و دولت در سال های گذشته بر روی سه میلیون هكتار اقدامات مناسبی را انجام داده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: طرح دیگری هم برای منطقه ارایه شده كه به عراق، سوریه، اردن و عربستان كمك می كند تا 6.5 میلیون هكتار كانون های بحرانی مدیریت شود كه این طرح براساس یك برنامه ضربتی پنج ساله شدنی است.

محمدی زاده با اشاره به این كه طی 10 سال گذشته 529 طوفان شن و ماسه در كشور را شاهد بودیم، گفت: این طوفان ها از 6 كانون بحرانی همجوار مرز ایران وارد می شوند و به رغم اقداماتی كه انجام شده اگر عزم جدی كشورها نباشد كاری از پیش نمی رود.

وی یادآور شد: ناامنی در عراق به گونه ای است كه این موضوع در اولویت كار دولتمردان عراقی قرار ندارد تا به مسوولیت خود عمل كنند.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان كرد: قراردادی با عراق در این زمینه منعقد شده است و ظرفیت های دیپلماتیك نیز در نظر گرفته شد، آموزش های لازم نیز ارایه شده است، ما توقع داریم دولتمردان این كشور همكاری موثرتری داشته باشند.

محمدی زاده یادآور شد: دولت هر آنچه كه در زمینه دانش، اعتبارات، تجهیز و آموزش نیاز بوده به میدان آورده و سازمان های بین المللی را به كار گرفته است.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در تامین اعتبار لازم و اصلاح ساختارها برای جلوگیری از عدم تعادل اقدام جدی انجام دهند.

علی لاریجانی رییس مجلس نیز خطاب به رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به این كه ریشه مشكل ریزگرد در عراق، سوریه، اردن و دیگر كشورها است نمایندگان مجلس انتظار دارند از طریق مذاكرات این مشكل مرتفع شود.

وی افزود: آنچه كه ما در این زمینه اطلاع داریم این است كه حركت مهمی در این مورد انجام نشده است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: اقدامات سازمان یافته مستمری از طریق سرمایه گذاری مشترك با عراق باید انجام دهیم تا این مشكل مرتفع شود.

لاریجانی ادامه داد: اگربتوان با عراقی ها مذاكراتی در این زمینه داشته باشیم تا پروژه ها سرمایه گذاری مشترك انجام شود به نفع كشور خواهد بود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز پاسخ داد كه برای این منظور دو طرح تهیه شده است.

محمدی زاده یادآور شد: نوری مالكی نخست وزیر عراق از دو ماه قبل ریاست كارگروه مبارزه با ریزگردها را برعهده گرفته است كه در این مدت اقدامات خوبی انجام شده و كار بر روی حدود 500 هكتار شروع شده است.

وی ادامه داد: این سازمان آمادگی دارد تا با همكاری فراكسیون محیط زیست مجلس و نمایندگان لایحه جامعی را تهیه و تقدیم مجلس كند.

در این هنگام رییس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد كه مساله ریزگردها مهم است و در آینده نیز مجلس شورای اسلامی بحث هایی را خواهد داشت.

** سرعت اقدامات باید برای پیشگیری از ریزگردها، كند است

در این جلسه 'علی محمد احمدی' نماینده دهلران در مجلس درمورد وضعیت ریزگردها در كشور گفت: ریزگردها از نظر بهداشتی و سلامت، گسترش بیماری قلب و عروقی، بیماری آلرژیك در كودكان و سالمندان مشكلات گسترده ای را به وجود آورده اند.

وی افزود: ریزگردها در تخریب ذخایر ژنتیك گیاهی، جانوری و گسترش و پدیده خشكسالی تاثیرهای مستقیم و غیرمستقیمی گذاشته است.

نماینده مردم دهلران در مجلس نهم تاكید كرد كه آنچه باید برای پیشگیری از این بلای طبیعی انجام شود، كند است، گفت: ماچ پاشی، ریگ پاشی و بارور كردن ابرها از جمله اقداماتی كه توصیه می شود .

احمدی ادامه داد: انتظار داریم با بهره گیری از تخصص دانشگاه هیان و افراد دلسوز و پیگیری آیین نامه ها و كنوانسیون های مبارزه با بیابان زدایی و تالاب ها و ریزگردها و تشكیل كارگروهی به سرعت برای این مشكل بزرگ چاره اندیشی شود.

** كشور یك دهه است كه میزبان میهمان ناخوانده ریزگردها است

'سید شریف حسینی' نماینده مردم اهواز نیز در مجلس گفت: 100میلیون هكتار در معرض پدیده بیابان زایی و 20 میلیون هكتار در معرض پدیده فرسایش بادی قرار دارند و از 609 دشت در كشور،220 دشت به دلیل بیلان منفی ممنوعه اعلام شده است.

وی، بی توجهی به وضعیت تالاب ها، انتقال بی رویه آب از سرچشمه های كرخه، خشك شدن دریاچه ارومیه را از جمله مشكلات فعلی عنوان كرد.

نماینده اهواز در مجلس تصریح كرد: 10 سال است كه این مهمان ناخوانده در كشور میزبان شده و متاسفانه جز مشاهده، هیچ كاری انجام نداده ایم و تنها نام آن را به ریزگرد تبدیل كرده ایم.

حسینی با اشاره به این كه استان های زیادی با این مشكل مواجه هستند، گفت: تعطیلی مدارس و افت تحصیلی در استان هایی كه با ریزگردها دخیل هستند، كاهش اشتغال و سرمایه گذاری، لغو سفرهای هوایی، اثرات سوء روانی، افزایش مصرف آب، برق و سوخت، افزایش تعطیلی كارخانجات، ركود تجارت و خسارت در بخش سلامت از جمله اثرات این ریزگردها است.

وی، تامین اعتبار جهت خرید تصفیه هوای خانگی، بیمارستانی و فضای آموزشی، تخصیص اعتبار شغلی برای كارگران و كارمندان این استان ها، افزایش سهمیه سوخت، توزیع شیر رایگان، كمك های رایگان بهداشتی در مدارس و تحت پوشش قراردادن محصولات كشاورزی را از عمده موارد پیشنهادی برای حل این مشكل عنوان كرد.

**مدیریت ناصحیح موجب بروز پدیده ریزگردها شده است

'محمدرضا تابش' رییس فراكسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: پدیده گرد و غبار و بروز خشكسالی و عوامل خارجی باعث شده كه از سال 1385 حضور ریزگردها در كشور افزایش یابد.

وی، مدیریت ناصحیح و نامناسب چند دهه گذشته را باعث بروز این پدیده عنوان كرد و اظهارداشت: در حوزه دریاچه ارومیه تاكنون 38 سد احداث شده است و 12 سد در حال احداث و 40 سد در حال مطالعه است بنابراین معلوم است كه از آبی كه در حال ریختن به این دریاچه است جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم اردكان در مجلس ادامه داد: در این حوزه 24 هزار و 700 چاه غیرمجاز در حوزه آبریز دریاچه ارومیه زده شده و بی توجهی دو الی سه دهه گذشته باعث بروی چنین مشكلاتی برای این دریاچه شده است.

تابش، توجه جدی سازمان محیط زیست، توجه نمایندگان و مجلس، فراهم كردن زمینه های عملكردی و تامین اعتبار لازم و مطالعات زیست محیطی و دیپلماسی فعال كشورهای همسایه و الزام به توافق های بین المللی را از جمله راه حل ها برای رفع این مشكل ذكر كرد.

سیام/1053**9132**1336



:: برچسب‌ها: آیفون , توکیو , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، رقابت های رشته شنا روز گذشته (شنبه) به پایان رسید و 82 مدال آن میان 10 كشور تقسیم شد.

در این میان آمریكا با كسب 16 طلا، هشت نقره و شش برنز و مجموع 30 مدال بیشترین سهم را داشت تا شناگران این كشور نقش مهمی در صدرنشینی آمریكا در جدول كلی توزیع مدال ها داشته باشند.

چین با پنج طلا، دو نقره و سه برنز با مجموع ده مدال و فرانسه با چهار طلا، دو نقره و یك برنز و مجموع هفت مدال در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

ژاپن با سه نقره و هشت برنز و مجموع 11 مدال پس از آمریكا بیشتری تعداد مدال را در رشته شنا كسب كرده است اما به دلیل ناكامی در تصاحب طلا در رده نهم جدول مدال آوران شنا قرار دارد.

جدول كامل توزیع مدال های رشته شنا به این ترتیب است:

1 آمریكا 16 طلا، 8 نقره، 6 برنز، 30 مجموع

2 چین 5 طلا، 2 نقره، 3 برنز، 10 مجموع

3 فرانسه 4 طلا، 2 نقره، 1 برنز، 7 مجموع

4 هلند 2 طلا، 1 نقره، 1 برنز، 4 مجموع

5 آفریقای جنوبی 2 طلا، 1 نقره، 4 مجموع

6 استرالیا 1 طلا، 6 نقره، 3 برنز، 10 مجموع

7 مجارستان 1 طلا، 1 برنز 2 مجموع

8 لیتوانی 1 طلا، 1 مجموع

9 ژاپن 3 نقره، 8 برنز 11 مجموع

10 روسیه 2 نقره 2 برنز 4 مجموع

ورزشی**2024**1553



:: برچسب‌ها: درختان , سفر , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ابوالفضل اکرمی، شب گذشته در جمع‌ خبرنگاران، اظهارداشت: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به تیر ماه به 22.9 درصد رسیده است.



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

تفاوت ملت‌ها، اقوام، و افراد در فرهنگ آنها تجلی پیدا می‌کند و در بستر فرهنگ کشورها و اقوام و ملل مختلف است که قهرمانان بزرگ صدق و صداقت شکوفا می‌شوند؛ با این رویکرد ملت شریف و نجیب کشور ایران در جبهه امانت و صحنه صداقت کم نظیر است به طوری که در دوراهی اخلاق و خیانت در امانت و تفکر ایثار و ثروت، ایمانِ ایرانی‌ها بر همه چیز غلبه کرده است.



:: برچسب‌ها: درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول با حضور مسئولان سازمان لیگ آزادگان و باشگاه ها صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.



:: برچسب‌ها: اقیانوس , جغرافیایی برچسب , د ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش سرویس ی خبرگزاری فارس، وقتی از انقراض صحبت می کنیم شاید بیشتر ذهنمان به سمت حیوانات برود اما گیاهان بسیاری هم وجود دارند که در معرض انقراض هستند درخت ژینکو که همزاد داییناسورهاست از این گونه می باشد این درخت عجیب که هزار سال سال عمر می کند دارای ظاهری زیبا نیز هست و غیر از زیبایی و عمر طولانی دارای خواص درمانی  زیادی مثل درمان آلزایمر می باشد ژینکو در کوههای چین رشد می کند.



:: برچسب‌ها: پاریس , به من , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی فرانس پرس ، گیدو وستروله در مصاحبه اختصاصی با نشریه فوکوس تاکید کرد اتحادیه اروپا از وابستگی بیش از حد به یک کشور  خاص برای حل بحران مالی و بدهی منطقه یورو آسیب خواهد دید . اروپا باید از کلیه اعضای خود بخواهد تا با انجام اصلاحات ساختاری در فرآیند مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو مشارکت کنند .

بر اساس این گزارش ، اظهارات وزیر خارجه آلمان به نوعی پاسخ اظهارات هفته گذشته ژان کلود یانکر رییس وزرای دارایی اروپا است که از نحوه مدیریت آلمان به عنوان بزرگترین منطقه یورو برای مقابله با بحران مالی اروپا به شدت انتقاد کرده بود . علی رغم پیشنهاد و در خواست فرانسه ایتالیا و اسپانیا برای انتشار اوراق قرضه مشترک یورو برای حل بحران بدهی و مالی اروپا آلمان به شدت با این مساله مخالفت می کند .

وزیر خارجه آلمان افزود مقابله با بحران مالی منطقه یورو یک برنامه مشارکتی است و همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید برای حل این بحران به دنبال یافتن راهکار باشند .

آلمان طی روزهای اخیر بارها بر پایبندی خود برای حفظ منطقه یورو تاکید کرده است و قول داده تا هر اقدامی را برای مقابله با این بحران انجام خواهد داد .

وی در پایان تاکید کرد اتحادیه اروپا همه تلاش خود را خواهد کرد تا اقتصاد اروپا تا سال 2020 میلادی رقابتی تر از گذشته شود .رییس صندوق بین المللی پول نیز بار دیگر خواستار اقدامات بیشتر بانک مرکزی اروپا برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو شد.

کریستین لاگارد در جمع خبرنگاران تاکید کرد بانک مرکزی اروپا می تواند اقدامات بیشتری را برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو و کمک به رشد اقتصادی کشورهای بحران زده اروپایی انجام دهد .بر اساس این گزارش ، لاگارد تصریح کرد اقتصاد جهانی در شرایط کنونی با کاهش اعتماد سرمایه گذاران روبرو شده است که علت اصلی آن نگرانیهای بین المللی در خصوص وضعیت اقتصادی و مالی اروپا و آمریکا است .

وی در ادامه از رهبران اروپایی نیز خواست تا سیاستها و استراتژی های هماهنگی را برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو اتخاذ کنند .لاگارد افزود پایین بودن نرخ تورم منطقه یورو به بانک مرکزی اروپا این اجازه را می دهد تا سیاستهای انبساطی پولی بیشتری را اجرا کند .

در حالی که ماریو دراگی رییس بانک مرکزی اروپا هفته گذشته نسبت به اجرای سیاستهای مناسب و موثر برای نجات منطقه یورو خبر داده بود بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود که روز پنج شنبه برگزار شد نرخ بهره بانکی را در حد 0.75 درصد ثابت نگه داشت و هیچ برنامه جدیدی را برای مقابله با بحران مالی یورو اعلام نکرده است .



:: برچسب‌ها: پاریس , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، این اتحادیه، 'كوالتا' نام دارد كه عنوان آن برگرفته از حروف نخست كلمات 'اتحادیه تاجران فرش، گلیم و پارچه های دستباف' به زبان اسپانیولی است.

'كوالتا' در نخستین اطلاعیه ای كه روز یكشنبه در برخی روزنامه های اسپانیا منتشر شد، نوشت: جلوگیری از تقلب و جعل در زمینه فرشهای پارسی و شرقی، پیگرد حقوقی تاجرانی كه به مشتریان فرش زیان می رسانند و ارایه نشان استاندارد كیفیت كالا برای تعیین هویت محصولات از اهداف اصلی تاسیس این اتحادیه است.

مقر 'كوالتا' در مادرید - پایتخت اسپانیا - است.

این اتحادیه با تلاش عده ای از فرش فروشان صاحب نام ایرانی و همكاری شركتهای عمده فرش در اسپانیا با هدف حفاظت از حقوق مشتریان در برابر اقدامات برخی شركتهای فریبكار و همچنین، تعقیب افراد متخلف در این زمینه پایه گذاری شده است.

برخی فروشندگان فرش در اسپانیا، محصولات تولیدی دیگر كشورها را به عنوان فرش ایرانی عرضه می كنند یا اینكه فرشهای ماشینی را به نام فرش دستباف می فروشند.

همچنین مواردی مشاهده شده است كه در آن، فرشی گرانقیمت به عنوان فرش 100 درصد ابریشم معرفی شده، در حالی كه بافت آن با مواد دیگری بوده است.

كوالتا به همین دلیل در اطلاعیه خود اطمینان داد: نشان تضمین كیفیت ارایه خواهد كرد كه با درج آن روی فرشها، هویت همه مواد و بافت آن روشن باشد.

یكی دیگر از مشكلات بازار فرش در اسپانیا، اعلام حراج و تخفیفهای بالا برای آن در خارج از فصل حراج به دلایل و توجیهاتی نظیر بسته شدن مغازه، عرضه محصولات مشخص و اندك در فصل حراج و یا تخفیف برای فرشهایی است كه قیمت اصلی آن را اعلام نكرده اند. در این زمینه، می توان برای نمونه به فرش فروشهای بسیاری اشاره كرد كه به مناسبت ماه ژوییه و آگوست كه فصل حراج است، روی شیشه های خود تا 80 درصد و حتی بیشتر ارایه تخفیف به مشتریان اعلام كرده اند.

كوالتا در اطلاعیه خود نوشت: این گونه موضوعات را نیز پیگیری و از طریق مجاری قانونی، از افراد متخلف شكایت خواهد كرد.

بنا به آمارها، شمار شركتها و تاجران فعال در زمینه فرش در اسپانیا حدود 100 نفر است كه بیشتر آنان در مادرید فعالیت دارند. برخی از این افراد و شركتها، ایرانی هستند.

اروپام **1234**1551**1545



:: برچسب‌ها: آب , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()