نوشته شده توسط : breketid

پایگاه 'النشره' لبنان به نقل از گاردین نوشت تصویر رسانه ای كه تل اویو برای خود ترسیم كرده در حال فروپاشی است و نگرانی ها از عدم پیشرفت روند به اصطلاح 'صلح' میان رژیم صهیونیستی وفلسطینی ها رو به افزایش است.

گاردین افزود كه گولد در یك مصاحبه غیر معمول وصریح با كانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی تاكید كرده است كه انتقادات اعضای پارلمان انگلیس از تل آویو در حال افزایش است.

گولد با اشاره به اینكه صبر جهانیان به دلیل سیاستهای این رژیم در حال تمام شدن است تاكید نمود كه این نارضایتی ها منجر به كاهش حمایت بین المللی از تل آویو شده است.

وی با بیان اینكه این تغییر نتیجه سیاست های رژیم صهیونیستی است گفت كه مردم انگلیس شاید كارشناس نباشند اما احمق نیستند، آنها سیل اخبار مربوط به ساخت شهرك ها در سرزمین های فلسطینی، آنچه در نوار غزه اتفاق می افتد و محاصره نوار غزه را می بینند ومی شنوند.

مترجمام**1049**1369



:: برچسب‌ها: عکس ها , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الجزیره"، "نیکولاس کامبوندی"، رئیس اداره بازپرس جنایی در نایروبی گفت یک عامل انتحاری یک بمب دستی را در نزدیک پایگاه هوایی نظامی در نایروبی منفجر کرد.



:: برچسب‌ها: قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسین انواری' جمعه شب در همایش تقدیر از 350 حامی برتر در طرح اكرام ایتام كمیته امداد امام خمینی (ره) كه در تالار غدیر این نهاد برگزار شد، افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران با این همدلی ها، محبت كردن ها و همبستگی ها تاكنون توانسته ایم در مقابل غرب و استكبار جهانی ایستادگی كنیم.

وی در ادامه با بیان اینكه همه انسان ها با فطرت پاك متولد می شوند، اظهار داشت: همه دوست دارند كه به دیگران كمك كنند و مشكلات آنها را مرتفع سازند.

** كمیته امداد در تامین رضایت امام زمان (عج) پیشگام است

در ادامه این مراسم سرلشكر ' حسن فیروزآبادی' رییس كل نیروهای مسلح نیز گفت: كمیته امداد امام خمینی (ره) در حركت به سوی تامین رضایت امام زمان (عج) نسبت به نهادهای دیگر پیشگام است.

سرلشكر فیروزآبادی ابراز امیدواری كرد كه انسان هایی كه در دلشان آثاری از مهر و دین خدا و عشق به امام زمان (عج) وجود دارد بتوانند از این دریچه پر نور به یاری مستمندان بشتابند.

** حدود 600 هزار حامی از ایتام كمیته امداد حمایت می كنند

'رضا نوروزی' مدیر كل حمایت های اجتماعی این نهاد نیز در این مراسم گفت: 270 هزار فرزند بدون پدر زیر پوشش كمیته امداد قرار دارند كه از سوی حدود 600 هزار حامی حمایت می شوند.

این مقام مسوول خاطر نشان كرد: سال گذشته 143 میلیارد تومان در طرح اكرام ایتام جذب شد كه به طور مستقیم در اختیار خانواده های ایتام قرار گرفت.

نوروزی اظهار داشت: سال گذشته 350 هزار تعامل - ملاقات حضوری، مكاتبه و تماس تلفنی - میان ایتام و حامیان آنها صورت گرفته است.

وی هدف از اجرای طرح اكرام ایتام را ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی ایتام عنوان كرد و یادآور شد: این نهاد در صدد است كه بستری ایجاد كند كه فرزندان این مرز و بوم بتوانند یك زندگی سالم، مثمرثمر و رو به پیشرفت و تعالی داشته باشند.

مدیر كل حمایت های اجتماعی كمیته امداد اضافه كرد: در طرح محسنین نیز هر خانواده متمول ایرانی از یك خانواده نیازمند حمایت می كند.

نوروزی استفاده از فناوری های نوین در همه امورات مرتبط با طرح اكرام، تشكیل گروه هایی از حامیان برای اقدامات موثرتر و اثرگذارتر، دسته بندی نیاز خانواده ها و استفاده از توان كمیته امداد در كنار كمك های حامیان را از جمله برنامه های كمیته امداد برشمرد.

وی رشد و ارتقای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ارایه یك الگوی مستند از طرح اكرام ایتام به كشورهای دیگر به ویژه كشورهای اسلامی و تبدیل فرزندان ایتام به افرادی توانمند، مددكار و اثرگذار در صحنه ملی و بین المللی را از دیگر برنامه های در دستور كار این نهاد عنوان كرد.

'حبیب الله عسكراولادی' عضو شورای مركزی كمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم گفت: در شرایط كنونی كمك به كم درآمدها، كشاورزان زحمتكش و كارگران شریف كه زیر بار قرض هستند، ضروری است.

در پایان این مراسم از 350 نفر حامیان برتر ایتام با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

اجتمام ** 1788 **1569



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , سنگ , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

جلال بهجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به اینکه انجیرستان جهرم از کیفیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به اینکه انجیر در شهرستان جهرم از محصولات صادراتی است باید در زمینه اصلاح و توسعه باغات انجیر دیم در سطح این شهرستان اقدام شود.



:: برچسب‌ها: موسیقی , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، مرتضی اكبرپور معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران كشور در نخستین جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون تقویت ناوگان هوایی آتش نشان كشور كه در وزارت كشور برگزار شد، گفت: تشكیل و تقویت ناوگان هوایی تخصصی به منظور مقابله با حوادث طبیعی گام بلندی در جهت حفاظت از جنگل ها و مراتع كشور در مواجهه با تخریب و آتش سوزی است.

در ادامه این جلسه معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران كشور از بررسی طرح قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیاء در خصوص تغییر كاربری سه فروند هواپیمای توپولوف به آتش نشان خبر داد و افزود: طرح های پیشنهادی برای خرید هواپیمای تخصصی آتش نشان و تاكتیكال در حال بررسی كارشناسی قرار دارد.

اجتمام ** 7029 ** 1569



:: برچسب‌ها: سرگرمی , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'ابراهیم رضایی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: كارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزارت كشور و حقوقدانان شورای نگهبان در جلسه این هفته كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور در مجلس، دیدگاه های خود را درمورد قانون انتخابات ریاست جمهوری و كاستی های موجود مطرح می كنند.

وی ادامه داد: ممكن است موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری نیازمند اصلاحاتی باشد كه در جلسه روز سه شنبه این كمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و درصورت نیاز این اصلاحات انجام می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در جلسه روز سه شنبه این كمیسیون، كلیات طرح امر به معروف و نهی از منكر و كلیات طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن بررسی می شوند.

رضایی افزود: در ادامه این جلسه نیز 'مصطفی محمدنجار' وزیر كشور برای پاسخگویی به سوال هشت نماینده به كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می آید.

وی خاطرنشان كرد: در جلسه روز یكشنبه این كمیسیون نیز لایحه چگونگی تشكیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح، لایحه حمایت از كودكان و نوجوانان و طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 در این كمیسیون رسیدگی می شوند.

سیام/9121**1336



:: برچسب‌ها: روش , جشن تولد , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، 'مجید پیره' اظهار داشت: این كمیته قصد دارد در همین راستا، در سال 91 همكاری‌های خود را با موسسه‌های بین‌المللی در حوزه مالی اسلامی گسترش دهد.

وی افزود: بررسی ابزار مشتقه در دستور كار كمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد تا زوایای مختلف این ابزار مورد بررسی قرار گیرد.

پیره درباره فعالیت های چهار ماه نخست سال 91 كمیته فقهی سازمان بورس تصریح كرد: در چهار ماه گذشته، كمیته فقهی حول سه محور اصلی صكوك منفعت، وقف سهام و روش استقراضی سهام، بررسی های لازم را انجام و نظرات خود را اعلام كرد.

وی افزود: راه اندازی صكوك منفعت و وقف سهام از نظر كمیته فقهی سازمان بورس بلامانع اعلام شد، اما قرارداد فروش استقراضی سهام به دلیل آن كه مبتنی بر رباست، مورد تایید این كمیته قرار نگرفت.

اقتصام**9141/1594



:: برچسب‌ها: آیفون , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی آر تی تی نیوز ، با تعطیلی بانک واکگان سیوینگ در ایالت ایلینویس تعداد بانکهای ورشکسته آمریکا از ابتدای سال 2012 میلادی تا کنون به 40 مورد رسیده است .

بر اساس این گزارش این بانک در زمان اعلام ورشکستگی 88.9 میلیون دلار دارایی و 77.5 میلیون دلار پس انداز داشته است . موسسه بیمه پس اندازهای آمریکا نیز اعلام کرد ورشکستگی این بانک بیش از 19.8 میلیون دلار برای این موسسه هزینه خواهد داشت .

بر این اساس در سال 2010 میلادی بیش از 157 بانک در آمریکا اعلام ورشکستگی کردند که این بالاترین رکورد در دو دهه اخیر بوده است . ورشکستگی بانکهای آمریکایی در سال 2010 میلادی بیش از 23 میلیارد دلار هزینه داشته است .

ورشکستگی بانکهای آمریکایی طی سالهای 2008 تا 2010 مجموعا بیش از 79 میلیارد دلار زیان در پی داشته است . سال گذشته نیز 92 بانک آمریکایی ورشکست شدند که بیش از 7.9 میلیارد دلار زیان در پی داشت . پیش بینی می شود ورشکستگی بانکهای آمریکایی طی سالهای 2011 تا 2015 میلادی بیش از 19 میلیارد دلار زیان در بر داشته باشد.



:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هادی مرادپیری پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی درس آشنایی با دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: امروز وظیفه داریم ایثارگری‌های رزمندگان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم که در قالب کتب درسی نقش ویژه‌ای دارد.



:: برچسب‌ها: رودخانه , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'حمید رواقی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این مساله فعلا به بیمارستان های دولتی كشور ابلاغ شده است و این بیمارستان ها شش ماه فرصت دارند نسبت به راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك در مراكز خود، اقدام كنند.

وی خاطرنشان كرد در اجرای این طرح هر بیمار، پس از تماس با مركز درمانی طی پاسخ اتوماتیك از زمان مراجعه به مركز درمانی یاد شده مطلع می شود.

مدیر كل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، تاكید كرد راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك در بیمارستان ها به موازات پیشرفت اجرای برنامه پزشك خانواده، گسترش می یابد.

رواقی افزود: می خواهیم با توجه به گسترش برنامه پزشك خانواده در كشور برای بیماران تسهیلاتی ایجاد كنیم تا برای گرفتن نوبت ، به مراجعه حضوری نیازی نداشته باشند.

وی یادآور شد البته برخی از بیمارستان ها از قبل به این سیستم مجهز بوده اند اما سایر بیمارستان ها را نیز متقاعد كرده ایم كه نسبت به راه اندازی 'وب سایت' مخصوص مركز درمانی خود اقدام كنند و سیستم نوبت دهی الكترونیك یكی از اجزای این وب سایت خواهد بود.

رواقی، ارزشمند شمردن وقت مردم، كاهش بار ترافیك و افزایش رضایتمندی مردم را از جمله اهداف راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك، برشمرد.

در زمان حاضر حدود یك هزار بیمارستان در كشور فعال بوده كه 70 درصد آنها دولتی است.

اجتمام**9185 ** 1569



:: برچسب‌ها: پاریس , فلوریدا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()