نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،'غلامعلی حداد عادل' روز شنبه در حاشیه رونمایی از نمایه 'انقلاب مشروطه 'در جمع خبرنگاران با تاكید بر اهمیت انقلاب مشروطه در جریان تاریخ افزود: ما چه به این ماهیت موافق باشیم چه مخالف باید بدانیم این جریان در وضع اجتماعی ایران تاثیرگذار بوده است .

رییس سابق كمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم با یك بصیرت تاریخی، تاریخ گذشته را مورد مطالعه قرار دهیم باید منابع عالمانه و دقیقی در این حوزه داشته باشیم .

حداد عادل با تاكید بر اهمیت اسناد در نگارش این نوع از دوران تاریخ توضیح داد: كاری كه موسسه نمایه در تولید این نرم افزار انجام داده مقدمه ای برای دسترسی محققان به اسناد تاریخ مشروطه است.

* بهترین كتابی كه خواندم ' قرآن ' بوده است

حدادعادل در پاسخ به پرسش خبرنگاری كه بهترین كتابی كه در طول عمر خود خوانده اید چیست؟،گفت: با توجه به اینكه 9 سال از عمر خود را صرف ترجمه این اثر كرده ام به نظر بهترین كتاب برای خواندن قران است .

* فضای مجازی سپهر تازه ای از زندگی در برابر انسان گشوده است

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مورد تبلیغ دین در فضای مجازی و مناسب با مباحث دینی و قرانی تاكید كرد: فضای مجازی سپهر تازه ای از زندگی را در برابر انسان گشوده است .

وی ادامه داد:تبلیغات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما این معدن تازه كشف شده و ذخایر زیادی در این زمینه وجود دارد كه به همت جوانان باید استخراج و ساخته شود.

* مجلس از تولید محتوا در فضای مجازی انجام می دهد

حداد عادل در پاسخ به پرسش ایرنا كه مجلس در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی چه حمایت هایی انجام می دهد؟ گفت : بیشترین كار مجلس در این زمینه اختصاص بودجه مناسب است، هر گاه پیشنهادی در این جهت شده مجلس از آن استقبال كرده است .

* خبرنگاران حقیقت را پاس بدارند

حداد عادل در پاسخ به پرسشی كه ارتباط با رسانه ها چگونه است و در آستانه روز خبرنگار چه توصیه ای به این قشر دارید؟ گفت: ارتباط با رسانه ها خوب است اما توصیه می كنم به همان اندازه كه خبرنگاران پاس آزادی می دارند حقیقت را پاس دارند، این شعاری است كه همواره به خبرنگاران توصیه می كنم.

نمایه انقلاب مشروطه امروز صبح با حضور غلامعلی حداد عادل و منصور واعظی دبیر كل نهاد كتابخانه های عمومی در شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.

فراهنگ **1630**



:: برچسب‌ها: حزب , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'محمود مظفر' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در مجموع این حوادث321 نفر از هموطنان آسیب دیدند كه با اقدامات فوری امدادرسانی از سوی امدادگران 152 مجروح حوادث یاد شده از میان خودروهای آسیب دیده رهاسازی شده و نجات یافتند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: از بین مصدومان، 78 نفر با قید فوریت های امدادی به مراكز درمانی و بیمارستانی اعزام و74 نفر نیز در محل سانحه بصورت سرپایی درمان شدند. ‌

مظفر اظهار داشت: همچنین در این حوادث به 169 نفر حادثه دیده خدمات اسكان اضطراری و موقت ارایه شد.

اجتمام**7029 **‌1569



:: برچسب‌ها: بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'جواد صادق زاده' روز شنبه در آیین آغازین طرح تذكر لسانی در سه شهر تویسركان، بهار و كبودرآهنگ همدان افزود: تبلیغات یكی از اركان اصلی و مهم احیای این فریضه مهم است كه در این زمینه در سطح وسیع كار نشده است.

وی گفت: طرح تذكر لسانی در سال 89 در پنج شهرستان، در سال 90 در 40 شهرستان اجرا و امسال در 110 شهرستان كشور به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی هدف از اجرای طرح تذكر لسانی را نهادینه كردن فرهنگ تذكر لسانی در جامعه ذكر كرد به گونه ای كه علاوه بر 110 شهرستان مرجع در دیگر شهرستان ها نیز به صورت خود جوش شاهد احیای این فرایض باشیم.

وی اظهار داشت:تنها زمانی می توان در احیای این فرایض موفق بود كه علاوه بر تیم های امر به معروف و نهی از منكر در صورت بروز هرگونه منكری ده ها نفر تذكر دهند.

معاون ادارات و كارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر كشور گفت: آموزش 12 هزار نفر تنها در یك شهرستان زمینه ای برای به میدان آوردن سایر اقشار جامعه می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نشریات و رسانه ها و سخنرانان مطرح و توانمند برای تبلیغ امر به معروف و نهی از منكر ضروری است.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: موضوع محبت در تذكر را نباید فراموش كرد همچنین باید احادیث را در حوزه گسترده به صورت پیامك برای مردم ارسال كرد.

وی گفت: مسوولان ستاد احیای استان ها نباید منتظر دریافت اعتبار برای اجرای این فریضه ها باشند بلكه باید همانند سالار دشت كربلا امام حسین (ع) كه با كمترین امكانات، تجهیزات و نیرو برای احیای آن

قیام كرد تلاش كنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر شهرستان بهار نیز گفت: 70 برنامه مشترك و انفرادی در نقشه راه سال 91 برای این شهرستان پیش بینی شده كه توسط ارگان های مختلف از جمله سپاه، آموزش و پرورش،كارخانجات، سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی بهار اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار 'سید مجتبی حسینی' افزود: كارگاه آموزشی برای اصناف، كارخانجات و ادارات، بانوان، معلمان و مدیران مدارس، ناجا و كاركنان سپاه و اعضای هیات های مذهبی و روحانیان برگزار شد.

وی گفت:در 47 پایگاه شهری و روستایی و 210 هیات مذهبی این شهرستان شورای امر به معروف تشكیل شده است. 7525/576/ 640



:: برچسب‌ها: عکاسی , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

سرهنگ 'ستار خسروی' روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:گردانندگان این وب سایتها در راستای تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی، انواع داروهای غیرمجاز و تقلبی درمانی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشكی تقلبی را به مردم می فروختند.

وی گفت:هفت نفر از عوامل این وب سایت ها در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینكه شناسایی این وب سایت ها بر اساس اجرای یك طرح بین المللی از سوی'اینترپل' (سازمان بین المللی پلیس جنایی) به نام 'پانگه آ 4 ' صورت گرفت، اظهار داشت: پلیس فتای ناجا، این طرح را در همه استانهای كشور اجرا كرد.

سرهنگ خسروی با بیان اینكه اقدام پلیس فتای اصفهان در شناسایی این وب سایت ها مورد تقدیر پلیس فتای ناجا كشور و اینترپل جهانی قرار گرفت، گفت: ما برای ادامه اجرای این طرح در سالجاری نیز اعلام آمادگی كرده ایم.

رییس پلیس فتای اصفهان با اشاره به اینكه امروز تجارت انواع داروی تقلبی در دنیا در حجم گسترده ای صورت می گیرد، تصریح كرد: اینترپل جهانی برنامه ی بسیاری برای مبارزه با این تجارت اجرا می كند.

وی خاطرنشان كرد: وب سایت های شناسایی شده برای فیلتر شدن به كمیته تعیین مصادیق معرفی و عوامل شناسایی شده نیز به دادگستری تحویل شدند.

ت/7148/1042



:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از سیاسی‌کردن بحث جدایی ری از تهران توسط کسانی که او آنها را "برخی‌ها" می‌خواند، انتقاد کرد و گفت که سیاسی شدن بحث کمکی به حل موضوع نمی‌کند.



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بدمینتون المپیک 2012 لندن در بخش تیمی مختلط با قهرمانی چینی‌ها به پایان رسید.

در دیدار فینال تیم ژانگ و ژائو از چین برابر هم‌وطن خود تیم دو نفره چن‌ژو و جین‌ما در دو ست و با نتایج 21 - 11 و 21 - 17 به برتری رسیدند و مدال طلای این بخش را به خود اختصاص دادند. در دیدار رده‌بندی نیز تیم دونفره اندونزی برابر دانمارک در دو ست و با نتایج مشابه 21 - 12 به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

دیدار فینال بخش انفرادی و دوبل بانوان و همچنین بخش دوبل مردان امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: لا , حزب , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری ، "صدرالدین القبانچی" از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق در خطبه‌های نماز جمعه دیروز نجف اشرف گفت: سازمان ملل باید با دیدی واقعگرایانه به تحولات عراق بنگرد و از موضع‌گیری‌های تروریست‌ها از آن بهره می‌برند، پرهیز کند.



:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

روزنامه انگلیسی 'ایندیپندنت'، در گزارشی نوشت: 'سیاستمداران و افكار عمومی در اسراییل امروز به خاطر ابراز نكردن مخالفت خود با حمله یك جانبه به ایران و نیز دیدگاه 'خود بزرگ بینانه' بنیامین نتانیاهو مورد انتقاد شدید یكی از پرآوازه ترین نویسندگان اسرائیل قرار گرفتند.'

به نوشته ایندیپندنت، این رمان نویس برجسته و برنده جایزه صلح كتاب آلمان، در اظهاراتی كه از تندترین هشدارها علیه حمله به ایران محسوب می شود، نسبت به فقدان تظاهرات ضد جنگ و سكوت جزمی افكار عمومی در فلسطین اشغالی در قبال مسئله ای كه روز به روز تهدید آمیز تر به نظر می رسد ابراز تاسف كرد.

گراسمن تاكید كرد، حمله به تاسیسات هسته ای ایران 'می تواند بزرگ ترین اشتباهی باشد كه تا كنون اسرائیل انجام داده است.'

این نویسنده با اشاره به مواضع آن دسته از مقامات تل آویو كه با حمله به ایران مخالفند اما در مقابل سیاست های نتانیاهو سكوت اختیار كرده اند، به افكار عمومی و مقامات رژیم صهیونیستی توصیه كرد دست از تسلیم در قبال سیاست های خود بزرگ بینانه نتانیاهو بردارند زیرا در غیر این صورت قادر به پاسخگویی در قبال نسل های بعدی نخواهند بود.

'ماتیو گلد'، سفیر انگلیس در تل آویو، نیز در مصاحبه ای با كانال 10 تلویزیون رژیم صهیوینستی به این رژیم درباره مواضع تند و جنگ طلبانه خود و از میان رفتن حمایت افكار عمومی در سطح بین المللی هشدار داد.

گلد كه خود یهودی است، افزود: شاید افكار عمومی انگلیس كارشناس نباشند اما احمق هم نیستند و ساخت و سازهای جدید و پیاپی در شهرك ها را می بینند، آن ها اخبار مربوط به كرانه غربی را می خوانند و محدودیت های غزه را دنبال می كنند.

مترجمام**9156 **1446



:: برچسب‌ها: آسیا , عکس ها , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن درباره آخرین شرایط فرنگی کاران کشورمان در آستانه المپیک اظهار داشت: همه بچه ها در شرایط ایده آلی هستند و انگیزه فراوانی دارند تا مقابل حریفان خود صف آرایی کنند و به مدال برسند.



:: برچسب‌ها: برلین , باغ , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، پنجمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها صبح امروز با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در محل سرای روزنامه‌نگاران ایران برگزار شد.



:: برچسب‌ها: معماری , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()