دبیر كل جماعت علمای سودان: ایران الگوی پیشرفت و ترقی كشورهای اسلامی است
نوشته شده توسط : breketid

صالح كه برای شركت در یك نشست علمی به مسكو سفر كرده است، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسكو خاطرنشان كرد: ایران با وجود موانع و مشكلاتی كه از طرف غرب بر آن تحمیل می شود، به سرعت مسیر توسعه را طی می كند.

دبیر كل جماعت علمای سودان با اشاره به خاطرات و مشاهدات خود از سفرهایش به ایران اسلامی گفت: در ایران شاهد بودم دولت و ملت با همدلی و تلاش وصف ناپذیری به سازندگی اركان كشور و توسعه اقتصاد آن مشغول هستند.

وی افزود: چنین حركتی را در هیچ كشور دیگری ندیده ام و ایران نمونه یك كشور در حال توسعه و دمكراتیك اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: تمام قوانین ایران با قوانین و شریعت اسلام مطابقت می كند و مردم در این شرایط تمام فرائض اسلامی را انجام می دهند و این روند نظر هر مسافر را به خود جلب می كند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مكان نخست تولید علم و دانش و پیشرفت های تكنولوژیكی در منطقه خاورمیانه قرار دارند و كتابخانه ها از مكان های پرتردد در این كشور به شمار می رود و این امر نشانگر توجه كشور ایران به تحصیل علم است كه در دین اسلام بر آن تاكید خاص شده است.

دبیر كل جماعت علمای سودان خاطرنشان كرد: متاسفانه بیشتر كشورهای اسلامی كه ادعای توسعه بر اساس مبانی اسلام را دارند، در این مسیر قصور می ورزند اما ایران قوانین اسلامی را اجرا و به جهان این واقعیت را كه دین اسلام قادر به حكومت و اداره كشور است، اثبات می كند.

وی گفت: اطمینان دارم در سال های آینده، ایران دروازه های جدید علم و دانش را خواهد گشود و ما شاهد سفر نخستین فضانورد اسلامی از این كشور خواهیم بود.

صالح افزود: ایران موفقیت های خود چه در عرصه تكنولوژیكی یا اقتصادی و سیاسی را مدیون مجاهدت های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به رهبری وی می باشد.

وی خاطرنشان كرد: حركت انقلاب در ایران بالنده است و با توجه به حمایت ده ها میلیونی مردم ایران از این حركت، سرعت آن در آینده بسیار بالا خواهد بود.

دبیر كل جماعت علمای سودان گفت: علت دشمنی غرب و آمریكا با ایران همین واقعیت است و آنها نمی خواهند كشورهای اسلامی از ایران الگو بگیرند و به همین دلیل در اینده شاهد ادامه فشارهای غربی بر ایران خواهیم بود.

اندیشمند سودانی از كشورهای عربی و اسلامی خواست تا با نقشه های غرب علیه ایران همراهی نكنند، زیرا چنین سیاستی بر خلاف خواسته های ملت های اسلامی است و مجریان آن عاقبتی جز مبارك و قذافی نخواهند داشت.

اروپام/2242**518**1368**





:: برچسب‌ها: پرنده , آبی , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: